Malí šikulové

15.01.2023

Jedná se o celoroční projekt, kde společně vytváříme nejrůznější věci. Od tématických předmětů jako jsou vánoční či velikonoční výrobky, karnevalové masky nebo lampiony až po vyrábění různých drobností pro radost.

Pro dostatek materiálu je vždy potřeba se nahlašovat minimálně den před konáním tvoření (telefonicky, přes facebook RC, emailem). 

Slova lektorky:

"Zdravím nejen příznivce tvoření. Jmenuji se Majka a momentálně vedu v RC Jablíčko skupinku MALÍ ŠIKULOVÉ. Někdo si mě ještě může pamatovat z MŠ Hradisková, kde jsem měla párkrát tématické tvoření. O "Šikuly" jsem se začala zajímat, protože mě tvoření moc baví, obzvlášť s dětmi. Jsem už babičkou, takže někdy tvořím i s vnoučátky. Témata tvoření ve skupince jsou různá, ale před každým tvořením předem uvedená. Vždy se snažím děti výrobkem zaujmout, aby si ho pak mohli s radostí odnést s sebou a mít hezkou vzpomínku."

Z našeho tvoření