FIT MÁMA

05.10.2023

Body forming pro mámy, které chtějí zůstat fit i na mateřské.

Lektorka: Bára Špinlerová

Cvičení probíhá za přítomnosti vašich dětí, pokud se ale například z důvodu nemoci nebude moci vaše dítě zúčastnit ale vy ano (máte prostě hodnou babičku, co ráda pohlídá), není to problém.

Těšit se můžete na ucelený kurz, který je koncipován tak, aby vás provedl základy pohybu na principech vývojové kineziologie, které budete moci snadno uplatňovat i při běžných denních činnostech.

Jak takový kurz vypadá?

  1. Úvodní hodina - naučíme se jak stát, nosit dítě i aktivní sed. Vysvětlíme si, co je CORE a názorně si ukážeme jak funguje.
  2. Dřep, předklon, výpad - z každého zvednutí dítěte, hračky, dudlíku uděláme cvik.
  3. Správná aktivace břišních svalů - celotělové souhry pro boj s diastázou. Samovyšetření diastázy.
  4. Plank 10x jinak - jak ho udělat zábavnější?
  5. Děti zdrhají. Buďte rychlejší. Děti vás přeperou? Buďte silnější.
  6. Trenér Honzík - psychomotorický vývoj a vývojová kineziologie ruku v ruce. Pochopte pohyby svého dítěte.
  7. Pohyby zvířat
  8. Cviky na sexy zadek
  9. Návrat stability do života.
  10. Závěrečné full body.

Informace ke kurzu

Kolik za kolik?

Kurz se skládá z 5 lekcí + 1 náhrada (po 45 minutách) - 1 lekce za týden, celkem tedy 6 týdnů za 450 Kč.

Uzavřené skupiny

Kvůli ucelenosti kurzu není možné se zapojit v průběhu probíhajícího kurzu. 

Cvičení i s dětmi

Ačkoli je kurz zaměřen na cvičení pro mámy, nemusíte hledat hlídání pro své dětičky. Ty si buď vyhrají v herně, kde cvičíme nebo se mohou zapojit (my je můžeme zapojit) do našeho cvičení.

*Jednotlivé kurzy na sebe nenavazují, ale klidně si je můžete dát znovu :)

Dejte nám zpětnou vazbu, napište nám:

Slova lektorky

Ahoj, jmenuji se Bára Špinlerová a po několika letech práce v oblasti fitness (e-shop manažer fitness e-shopu) a cvičení jsem se rozhodla, že chci do světa pohybu proniknout ještě hlouběji a v roce 2020 jsem se stala certifikovaným osobním trenérem. Na instruktora kondičního posilování jsem studovala ve 3D FITNESS Academy, kde celý kurz probíhal na základě vývojové kineziologie pod vedením zkušených a úspěšných trenérů v tomto oboru. 

V roce 2021 jsem po dlouhém snažení otěhotněla a hned jsem věděla, že se pohybu chci věnovat i přes rostoucí bříško. V listopadu téhož roku jsem tak absolvovala kurz Cvičení v těhotenství a po porodu, který mi mé obzory opět rozšířil. 

V lednu 2022 jsem porodila syna Honzíka. Věřila jsem, že se rychle dostanu zpět do formy. Vytvořila jsem si plán a přihlásila na místní triatlonovou akci kamarádů - Jablomann. Bohužel jsem ale velmi soutěživý člověk a tak jsem přestala poslouchat svůj rozum a nechala se "vyhecovat" k dalším dvěma závodům. Jak to říct... Kovářova kobyla. Pro mé tělo už to byl příliš velký nápor a nebylo na to připraveno. Během těhotenství jsem i přes pravidelnou pohybovou aktivitu až do 8. měsíce přibrala 20 kg. Když si vezmeme, že na začátku těhotenství jsem díky nevolnostem 7 kg zhubla, tak jsem během 6 měsíců těhotenství přibrala 27 kg. A to jsem si říkala, že tohle se mi určitě nikdy nestane. :) 

Ve chvíli, kdy mé tělo po fyzickém náporu závodění a uspávání "houpáním" vypnulo, jsem začínala opět od začátku. A protože i trenér potřebuje trenéra, docházela jsem pravidelně na fyzioterapie, kde jsem si vše, co jsem se naučila, zkoušela pod dohledem odborníků v praxi sama na sobě. Je zázrak, co tělo pod správným vedením dokáže během krátké doby. 

Dovolte mi vám své zkušenosti a znalosti předat v rámci našich cvičebních programů pro maminky. Naše těla dokázaly zázrak a my jim to můžeme vrátit láskou a správnou péčí.